ROZWIJANE MENU 1

czwartek, 8 listopada 2018

Minimalistyczna, jesienna stylizacja paznokci z NeoNail




Nareszcie w moim regionie rozgościła się piękna, polska, złota jesień. Muszę przyznać, że nie jest ona lubianą przeze mnie porą roku, to jednak ta tegoroczna ma w sobie pewien urok i nastraja mnie pozytywnie. Mimo, że temperatury nie są zbyt wysokie to piękne słońce i tak zachęca do spacerów.

Piękna pogoda zachęciła mnie do stworzenia na paznokciach czegoś w klimacie jesiennym. I tak oto za pomocą lakierów marki NeoNail powstał manicure, który możecie zobaczyć poniżej.


 
Oto przed Wami moja jesienna stylizacja paznokci. Postawiłam na bardzo popularny motyw delikatnych liści na cienkich gałązkach. Chciałam, aby to zdobienie było delikatne, a za razem piękne w swojej prostocie. Mam nadzieję, że udało mi się to osiągnąć.


 
Lakierem, który dominuje jest piękna, przygaszona zieleń od NeoNail - Olive Garden. Na palcu serdecznym natomiast, pojawił się Mulled Wine również od NeoNail. Jedną z gałązek namalowałam przy pomocy cienkiego pędzelka czarnym paintem z Mistero Milano, a drugą wspomnianą wcześniej zielenią. Prawie wszystkie paznokcie pokryłam zwykłym topem, natomiast paznokieć ze zdobieniem topem matowym - oba lakiery to NeoNail.



 
Bardzo lubię takie minimalistyczne zdobienia - są proste w wykonaniu, a zarazem bardzo efektowne. 
Jestem ciekawa jakie Wy lubicie zdobienia i czy malujecie paznokcie w kolorach pasujących do aktualnej pory roku?
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz