ROZWIJANE MENU 1

piątek, 2 listopada 2018

Witajcie na moim blogu!


To mój pierwszy post w nowym miejscu. Wcześniej prowadziłam już bloga, który początkowo był wyłącznie paznokciowy. Z czasem zaczęłam poszerzać jego tematykę, aż doszłam do momentu w którym brakowało mi chęci i pasji do jego dalszego prowadzenia. Nie minęło jednak wiele czasu, aż zapragnęłam powrócić do blogowania. Z tego też powodu powstał blog, na którym czytasz właśnie mój pierwszy post powitalny.

Witam więc Was,  drogie Czytelniczki i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. 



Chcę, aby to miejsce było bardzo kobiece, estetyczne i aby każda z Was znalazła coś dla siebie. Na blogu będę poruszać tematy kosmetyczne oraz paznokciowe. Myślę, że pojawią się tutaj też posty dotyczące szeroko rozumianej tematyki lifestyle - recenzje książek, home decore, DIY i inne.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz