ROZWIJANE MENU 1

wtorek, 5 lutego 2019

Zima za oknem, zima na paznokciach


Od początku stycznia zima w moich okolicach pojawia się na kilka dni, znika i znów się pojawia. Plusowe temeratury w ciągu dnia uniemożliwiają utrzymanie się zimowej aury przez więcej niż 3 dni. 

Generalnie należę do osób, które nie przepadają za zimą - zdecydowanie wolę ciepło i słońce, nie lubię utrudnień na drogach, które powoduje pojawienie się śniegu. Nie oznacza to jednak, że nie przepadam za zimowymi zdobieniami na paznokciach. Jako dowód, chciałabym pokazać Wam zdobienie, które od kilku dni noszę dumnie na swoich paznokciach.


Chciałam, aby całe zdobienie było delikatne ale żeby zarazem miało jakiś zimowy motyw. Wpadłam więc na pomysł aby namalować na palcu serdecznym płatek śniegu. Namalowałam go przy pomocy bardzo cienkiego pędzelka od Indigo oraz białego paint gela od Eclair. Aby zdobienie jeszcze bardziej przyciągało uwagę, mokry paint gel postanowiłam posypać Ariel Effekt od NeoNail i utwardzić. Dzięki temu uzyskałam bardzo ciekawy efekt. Płatek jest wypukły i połyskujący wielobarwnymi drobinkami.



Lista użytych produktów: Semilac Lazure Dream, Semilac Creamy Muffin, NeoNail Arielle Efect no 04, Eclair Gel White, NeoNail Hard Top, Indigo pędzelki do zdobień Master Art 004 i 007.

Co sądzicie o takim zdobieniu? Jesteście zwolenniczkami paznokci jednokolorowych czy może lubicie mieć na paznokciach coś co przyciąga uwagę? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!!!

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz